Forum voor verhuur pagina
Startpagina.nl Dochters op alfabet Categorieen Voor kids Luister radio Kijk TV Meer Startpagina

verhuur.startpagina.nl/prikbord

U kunt geen nieuwe berichten plaatsen op dit prikbord.

Ga naar discussie: VorigeVolgende
Ga naar: DiscussielijstNieuw berichtZoekenLog inPrint
 • Uitgeklapt op datum • Uitgeklapt met draadjes

Koophuis verhuren

Gepost door: Jenny ()
Datum: 17 november 2008 18:38

Hallo,

Wellicht ben ik niet op de juiste site, maar daar kom ik dan snel genoeg achter.
Pas 2,5 jaar geleden heb ik mijn eerste woning gekocht. Vrij kort daarna heb ik mijn huidige vriend leren kennen. Ook hij heeft een eigen koophuis.
U raadt het al: wij willen graag samen gaan wonen. Nu zou ik mijn woning graag aan mijn vader willen verhuren omdat hij na de scheiding van mijn moeder (tijdelijk) bij mij ingetrokken is. Op papier woont hij overigens nog steeds bij mijn moeder.

Heel kort door de bocht:
Is het mogelijk dat ik mijn huis aan mijn vader verhuur, dat mijn vriend zijn huis verkoopt en dat ik met mijn vriend een ander huis koop? In theorie klinkt dit heel eenvoudig, maar er zullen ongetwijfeld weer regels gelden die op de uitzonderingen van toepassing zijn... Misschien ziet u risico`s die ik nog niet bedacht heb.

Alvast bedankt!

Onderwerp Geschreven door Gepost
  Koophuis verhuren
Jenny 17/11/2008 18:38
Ga naar: •DiscussielijstZoekenLog in
Sorry, je hebt geen toestemming voor het posten van berichten in dit forum.

Privacy- en cookiebeleid - Copyright - Disclaimer - Alle dochters - Dochters per categorie - Forum en chatregels - Contact
© 1998-2011 Startpagina B.V. - verhuur.startpagina.nl - onderdeel Sanoma Media Netherlands groep